Pengumuman / Announcement !

1) Pengumuman ini khas kpd mereka yg ingin membeli secara borong/pukal dari kirana anggun. Apa yg boleh anda lakukan, cuma hubungi wani di FB, email atau call wani terus seandainya ingin berbincang tentang pembelian sebarang produk atau item dr KA secara borong. Kini, kami menerima sebarang order secara borong baik sbg door gift perkahwinan atau function2 tertentu..

2) Kepada semua customer/kawan2 yg wani hargai, proses dan prosedur utk order item di kirana anggun sangat mudah. Cuma isi form di blog ini, dan wani akan reply semua order anda melalui email atau facebook (inbox). Jadi sila cek email atau FB anda selepas membuat order ya..

Assalamualaikum wbt & Good day everyone :)

Baby stuffs are here under the label of Kirana Anggun Junior! Enjoy your shopping with our crazy, affordable and irresistible prices & offers :D

Like Kirana Anggun on Facebook

Order Form

Html form powered by 123ContactForm.com | Report abuse

Tuesday, January 10, 2012

Stripe Shawls Pashmina


Assalamualaikum & hi to all hijab lovers

Here we are, the one and only Stripe Shawls Pashmina yang sgt2 dinantikan ramai..

Alhamdulillah, since ages, motif stripe, animal print & few more other designs sentiasa evergreen & tdk akan ditelan zaman..dan oleh kerana itu, sgt tdk rugi utk anda miliki satu2 item yang berkonsepkan fesyen ini :)

So, di sini wani ingin perkenalkan pashmina shawls baru dr Kirana Anggun..

Stripe Shawls Pashmina

Material : Cotton

sedikit ulasan mengenai pashmina shawls ini, ia tdk setebal pashmina original dan tidak senipis shawls biasa. Labuh dan lebar pula standard pashmina biasa tp tidak panas bila dipakai. Benang yang digunakan juga terdapat kilauan yg menyebabkan ia mampu 'berdiri' dan 'stand out' apabila dipakai oleh si pemakai. Sangat cantik dan kain tdk keras. Sesua digayakan dengan sebarang top/blouse plain ;)

Harga : RM 25.00 sehelai

TAPI mcm biasa, wani offer lebih murah kalau ambil 2 pieces:

RM 40.00 for 2 pieces!

p/s: Mungkin akan ada yg tertanya2 kenapa wani slalu diskaunkan bila beli dua helai ke atas..sbb wani nak untung lebih ke? Sebenarnya, wani akan dpt untung yg lebih kalau customer beli sehelai2..tp wani lebih fikirkan ttg kos2 lain spt delivery dan sebagainya bg pihak pembeli. Utk pos laju, 500g ke bawah di charge sebanyak RM 6.00 bg semenanjung malaysia. Manakala RM 9 bg sabah sarawak. So, lebih untung dan jimat kalau customer beli 2 helai ke atas utk berat 500 gram ke bawah. Sbb kalau 100 gram = RM 6.00, 500 gram pun = RM 6.00. Jadi, kalau customer beli dua dan ke atas (jika perlu) adalah lebih untung. Apa2 pun, yang penting berbelanjalah dgn bijak dan cermat. Jangan sampai membazir ;)

Ok2..tak nak celoteh panjang2. Selamat bershopping









0 comments:


 

Template by Web Hosting Reviews