Pengumuman / Announcement !

1) Pengumuman ini khas kpd mereka yg ingin membeli secara borong/pukal dari kirana anggun. Apa yg boleh anda lakukan, cuma hubungi wani di FB, email atau call wani terus seandainya ingin berbincang tentang pembelian sebarang produk atau item dr KA secara borong. Kini, kami menerima sebarang order secara borong baik sbg door gift perkahwinan atau function2 tertentu..

2) Kepada semua customer/kawan2 yg wani hargai, proses dan prosedur utk order item di kirana anggun sangat mudah. Cuma isi form di blog ini, dan wani akan reply semua order anda melalui email atau facebook (inbox). Jadi sila cek email atau FB anda selepas membuat order ya..

Assalamualaikum wbt & Good day everyone :)

Baby stuffs are here under the label of Kirana Anggun Junior! Enjoy your shopping with our crazy, affordable and irresistible prices & offers :D

Like Kirana Anggun on Facebook

Order Form

Html form powered by 123ContactForm.com | Report abuse

Thursday, June 14, 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua followers & customer Kirana Anggun yang wani hargai..Alhamdulillah, wani telah selamat melangsungkan perkahwinan dan selamat menjadi isteri kepada Raja Hafiz Bin Raja Ahmad Kamaruddin pada 1 Jun 2012, 10.30 mlm..

Wani ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua supporters yang banyak membantu menaikkan Kirana Anggun dan kerjaya wani sbg seorang blogger yang menjual secara online. Insyaallah dengan sokongan ini, wani dapat memberi semula 'sesuatu' kepada umum. 

Wani juga ingin mengambil kesempatan ini untuk memaklumkan pada semua bahawa wani kini kembali aktif dengan Kirana Anggun setelah 2 minggu bercuti. Wani dan suami berjanji untuk memberikan yang terbaik kepada semua dengan produk-produk berkualiti dengan harga yang sangat berpatutan. 

Teruskan menyokong Kirana Anggun! 

Terima kasih & Thank you!!

Assalamualaikum...

xoxo, 
Wani & Hafiz
The owner of Kirana Anggun

0 comments:


 

Template by Web Hosting Reviews